Комісія гірничо-економічних дисциплін

Нікуліна Н.В. викладач  вдосконалює навчально-методичне забезпечення дисциплін, що викладає, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології: навчальну платформу Мооdle та прикладні комп’ютерні програми при виконанні дипломних проектів.  Вміє застосовувати компетентнісно-орієнтований підхід до вивчення спецдисциплін та володіє технологіями творчої педагогічної діяльності: розробляє проблемні завдання для розвитку уміння відтворювати і використовувати набуті знання та комплексні завдання дослідницького характеру. Міським методичним об’єднанням викладачів гірничих та маркшейдерських дисциплін узагальнено досвід роботи викладача з теми «Організація самостійної роботи при вивченні предмету «Охорона праці в галузі», як засіб професійного становлення майбутніх фахівців», 2018 рік.

Як класний керівник з 2015 року розробляє  та впроваджує тренінгові технології у формуванні здорового способу життя. У 2018 році провела для класних керівників м. Кривого Рогу відкритий виховний захід «Здоров’я – найцінніший скарб», у якому показала як виконуються виховні тренінгові вправи.

Викладач залучила студентів 4 курсу спеціальності «Відкрита розробка корисних
копалин» до участі у чемпіонаті з розв’язання кейсів гірничодобувної галузі від компанії
МЕТІНВЕСТ – «Casers», 2019 р. Проєкт «Управління мотивацією працівника на безпечну
працю та виконання вимог з охорони праці» брав участь у фіналі кейс-чемпіонату.
Під керівництвом викладача студент брав участь у ІІ турі міжрегіональної науково –
творчої конференції «Україна єдина – творчість молодих», під назвою «Перспективи
розвитку моєї професійної галузі в Україні» з роботою на тему «Обґрунтування
застосування автоматичної системи пожежогасіння на бурових верстатах». Брала участь у
ІІІ та ІV регіональній науково-практичній конференції «Інновації у професійній діяльності
педагога: проблеми, теорія, практика» з роботою на тему «Універсальний дизайн як
обов’язкова умова функціювання інклюзивного освітнього середовища» та «SMART-підхід
як спосіб якісної організації навчання».

Канівець О.А. викладач постійно вдосконалює форми і методи викладання з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.  Має відповідну педагогічну майстерність, володіє різноманітними педагогічними технологіями та застосовує їх на практиці. Вміє продукувати  оригінальні,  інноваційні  ідеї, застосовує  нестандартні   форми   проведення   заняття, застосовує різні форми самостійного навчання: робота з матеріалом підручника, реферування проблемних ситуацій, робота з конспектом-схемою, виконання індивідуальних завдань, розв’язування задач, складання завдань за темами, участь в навчально-виробничій грі,  складання кросвордів, економічних загадок.

Ольга Андріївна залучає студентську молодь до участі в олімпіадах та дослідницькій роботі. ЇЇ студенти постійні переможці регіональної олімпіади з економіки підприємства.

Розвиває у студентів економічне мислення та адаптує їх до майбутньої професійної діяльності засобами економічної освіти.

Крилова-Курінна І.В.  добре володіє формами та методами організації навчально-виховного процесу, використовує під час занять сучасні педагогічні технології. Приділяє велику увагу власній підготовці, вміє зацікавити студентів. Викладання навчального матеріалу систематизоване, послідовне, доступне, на науковому рівні. Створює проблемні ситуації та спонукає студентів до їх розв’язання, використовує різні способи контролю знань, наполегливо вдосконалює власні вміння.

Є керівником ряду студентських наукових робіт, які стали призерами конкурсу «Оптимізація екологічного стану міста», науково-практичних конференцій: «Авіація і космонавтика» та «Єдність в розмаїтті». Реалізувала проект створення лабораторії прикладної мінералогії.

Очолює циклову комісію екологічних дисциплін, приймає участь у проведенні тижнів екології, екологічних акціях.

Смірнова Г.Я. викладач постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну, методичну майстерність. Пройшла підвищення кваліфікації: Державна установа «Відділення морської геології та осадочного рудоутворення Національної академії наук України, стажування з 16.09.2019 по 16.10.2019; стажування за кордоном – підтвердження рівня В2 володіння англійською мовою, сертифікат Nr KJ-A Nr.20/02/154, 01-02-2020, Czestochowa, Repablic of Poland (60 годин); ПРАТ «Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат», стажування з теми «Геологічна будова Інгулецького родовища. Технологія видобутку, транспортування і переробки залізистих кварцитів», довідка від 03.03.2021 (30 годин).
Смірнова Г.Я. висококваліфікований викладач, який має наукову теоретичну і практичну підготовку, досконало володіє змістом навчального матеріалу та вміє обирати ефективні методи викладання.
Академізм та науковість поєднуються з простотою та доступністю у
викладанні. Наочність забезпечується використанням ресурсів лабораторії прикладної мінералогії, колекціями мінералів та гірських порід, а також мультимедійним забезпеченням, презентаціями, відео фільмами, віртуальними екскурсіями. Заняття мають професійну направленість. Значну увагу викладач приділяє методам і видам сучасних інженерно-геологічних досліджень, з допомогою яких можна отримати загальну характеристику досліджуваних об’єктів та вчить вирішувати різноманітні прикладні задачі.

Татарінова О.В. ефективний та творчий викладач, який досконало володіє ефективними формами і методами організації і контролю навчально-виховного процесу, а саме компетентнісно-орієнтованими, інтерактивними та інформаційно-комунікативними.

Вона  залучає студентів до дослідницької роботи з вивчення економічної ефективності малих та великих підприємств м. Кривого Рогу. Її студенти брали участь у міському конкурсі науково-дослідницьких робіт «Відкриваємо світ науки» з дослідницької роботою «Ефективність управлінського менеджменту в умовах ПРАТ ІНГЗК», 2016 рік та міжрегіональній науково-творчій конференції «Україна – єдина! Творчість молодих» з роботою на тему «Вплив нових управлінських рішень на прикладі ПРАТ ІНГЗК», 2019 рік.

Татарінова О.В. викладає матеріал на сучасному науковому рівні із застосуванням мультимедійних засобів, хмарних сервісів Google та навчальної платформи Мооdle. При цьому вміє забезпечити засвоєння необхідних знань, формування навичок та вмінь, набуття компетентностей та виховання самостійності студентів, враховуючи їх вікові особливості та життєвий досвід.